آیا مصرف کمیکال چشم سوم را باز می‌کند؟

آیا مصرف کمیکال چشم سوم را باز می‌کند؟

متاسفانه به علت موارد سیاسی دولت وقت اسرائیل باید به اطلاع خانواده افراد مبتلا به مصرف کمیکال ( شیمیائی ها) برسانیم که پس از اینکه دولت اسرائیل متوجه شد جوانان و نوجوانان ایرانی در هاله ای از سردرگمی جسمی و جنسی قرار دارند با وارد کردن کمیکال از مرز های غربی و جنوبی کشور اول به شهرهای جنوبی همانند شیراز و بعد به تهران متاسفانه توانست نوجوانان و جوانان زیادی را به سوی این ماده خطرناک سوق دهد و سوداگران که به دنبال در آمد های آنچنانی بودند.

با بسته های شکیل و جوان پسند و همچنین تبلیغات سوئی در مورد چشم سوم و باز شدن چاکراهای بدن و همچنین اشاره به بهتر شدن sex از طریق مصرف این ماده توانسته اند این سم خطرناک را با قیمتهای نجومی و باورنکردنی به نوجوانان وجوانان که کمی در تنگنای خانوادگی، احساسی، جنسی و اجتماعی هستند به فروش برسانند، نکته اصلی این است که اصلا کار این ماده با متابولیسم بدن چگونه است و آیا واقعا باز شدن چشم سوم و عملکرد صحیح چاکراهادر بدن صحت دارد یا خیر ؟؟

(بیشتر بخوانید: قرص b 2 )

همگی ما حتی مصرف کنندگان این سموم شیمیائی و مهلک میدانیم که با مصرف این ماده یا هر ماده مخدر و شیمیائی دیگری

به اینکه چشم سوم چاکراهای بدن باز نمی شوند، بلکه غباری دور تا دور غشاء مغز را فرا میگیرد و اینجاست که با هر بار مصرف این مواد فرد به اغماء رفته و حدودا بین ۱۵ تا ۱۰ دقیقه حالتی از مرگ را تجربه میکند و به علت همین حالات، فرد هیچ عبایی از اتفاقات اطراف خود، نخواهد داشت و پس از به هوش آمدن یا به حالت طبیعی برگشتن یا بیدار شدن شروع به دیدن و باور کردن توهمات ذهنی خود میکند و اینجاست که خطرناک خواهد شد، سوال اکثریت خانواده ها این است که کمیکال یا  شیمیائی ها در بدن فرد مصرف کننده چه میکند؟ و چه بلایی بر سر فرد می آورد؟

این مواد باعث میشوند کلیه عملکرد سیستماتیک بدن با کندی پیش برود و باید متذکر شویم که در مورد مصرف کنندگان شیمیائی ها این اتفاق بیش از بیش به چشم میخورد.

فردی که شیمیائی مصرف میکند با هر بار مصرف خود ۲۰۰۰ سلول مغز را کاملا نابود می‌کند و باید متذکر شویم که ترمیم این سلولها اگر مصرف فرد بیش از ۶ ماه باشد امکان پذیر نیست ضمنا عملکرد اعضای بدن به صورتهای ذیل تحت تاثیر قرار  میگیرند.

  1. کلیه و مجاری ادرار را کاملا تحت تاثیر قرار میدهد و چون در مردان پروستات را تحت تاثیر قرار می دهد فرد کنترل ادرار خود را از دست میدهد و حتی در برخی از افراد باسن پایین ۲۰-۱۸ سال باعث می شود که شب ادراری داشته باشند.
  2. سیستم اعصاب مرکزی را تحت تاثیر قرارداده و باعث می شود که فرد نتواند هیجاناتی روحی و جسمی خود را کنترل کند و بعضا به حالت جنون می رسد.
  3. چون سیستم اعصاب مرکزی را درگیر میکند باعث میشود غدد بویایی و چشایی فرد را ضعیف و یا حتی به صورت لحظه ای تا زمانی که مصرف میکند لذت بویایی و چشایی را از دست بدهد.
  4. در اوایل مصرف غدد جنسی را تحریک نموده و در خانمها و آقایان باعث ترشح شدید این غدد می شود و فرد لذتهای باورنکردنی اما کاذب از نزدیکی با جنس مخالف ببرد ولی پس از مدتی یا حداکثر پس از ۱۵ الی ۱۰ مرتبه مصرف این لذتهای آنی از بین رفته و حتی با مصرف مجدد نیز لذتها را به دست نخواهد آورد.
  5. قوه ادراک فرد پایین آمده و وی از زندگی  تعریف درست ودرک صحیحی نخواهد داشت و حتی دست به خود کشی میزند.
  6. بر اثر مصرف این گونه مواد تنفس فرد به مشکل خورده و مصرف کننده با کندی تنفس و گشاده شدن دریچه میترال قلب همراه خواهد بود.
  7. کار کرد کبد ضعیف شده وخون بدن درست تسویه نشده و باعث میشود که پس از گذشت ۴ سال فرد به دنبال دیالیز باشد.

 

آیا باور کردنی است که چنین ماده کوچکی که با یک تکه کوچک بتواند چنین بلاهایی بر سر فرد مصرف کننده بیاورد؟

واقعا درک آن سخت است اما کسانی که در گیر این موارد هستند تعدادشان کم نیست و وقتی افراد به چنین معضلاتی بر خورد میکنند تازه به فکر درمان می افتند اما در موسسه رهپویان آوای رهایی همیشه متذکر شده ایم که پیشگیری بهتر از درمان است.

دراین موسسه امیدواریم با آگاه نمودن خانواده ها از طریق مشاورات فردی و خانوادگی بتوانیم قدم مثبت و بزرگی در درمان این ماده مرگ آور داشته باشیم و نوجوانان و جوانان را از دام این ماده خطر ناک و مهلک بر آنیم که نجات یک معتاد نجات یک  جامعه است.

خوشبختانه آمار موسسه رهپویان آوای رهایی در بهزیستی شمیرانات هاکی از آن است که درمان کامل افراد مبتلا به مصرف شیمیائی ها (کمیکال و بنزای) در ۲ سال اخیر چشمگیر بوده و ۶۸% پاکی این افراد صحت نوع درمان و روشهای صحیح درمانی این موسسه میباشد.

 

موسسه رهپویان آوای رهایی، تیم پیشگیری و درمان

مامدعی نیستیم که بهترینیم
مفتخر یم که انتخاب بهترینهاییم