مژده ترک اعتیاد به تمامی افراد مبتلا به اعتیاد

مژده ترک اعتیاد به تمامی افراد مبتلا به اعتیاد

مرکز ترک اعتیاد رهپویان آوای رهایی توانسته است بسیاری از افرادی را که به این مرکز مراجعه می‌کنند وپروسه‌ی سم زدایی را طی می‌کنند، در مسیر بهبودی و درمان قرار دهد.

 

این مقاله را می‌توانید به صورت پادکست صوتی نیز گوش دهید:

 

ترس از حالات نامتعادل و درد، دلیلی برای فرار از ترک اعتیاد

اکثریت مصرف کنندگان ترس از این مسئله دارند که در زمان نرسیدن مواد به بدن، حالاتی نامتعادل و دردهای عمیق را تجربه کنند، ما منکر این مسئله نیستیم و همیشه به افرادی که با تمایلات خود اقدام به ترک اعتیاد آورها مانند تریاک، الکل و ... می‌کنند استقبال نموده و تبریک می‌گوییم.

 

ترس از حالات نامتعادل و درد دلیلی برای فرار از ترک اعتیاد

 

چون دل بریدن از مواد و دور بودن از آن کاری نیست که از عهده‌ی هر فردی برآید، به همین جهت می‌بینیم که تعدادی از دوستانی که به مراکز مراجعه می‌کنند و سم زدایی می‌شوند، پس از گذراندن دوره‌ی سم زدایی، مجددا در مسیر مصرف مواد قرار می‌گیرند و باور اطرافیان را در مدت زمان کوتاهی به نابودی می‌کشانند، در اصل نمی‌توان فرد مصرف کننده را مقصر اصلی دانست و مسائل بسیاری در مصرف مجدد فرد، دخیل است:

  • جامعه
  • بیکاری
  • دوستان مصرف کننده‌ی قدیم
  • خانواده‌ی آشفته و مشکلات روحی و آرامشی که هنوز فرد از آن بی خبر است و شناختی بر روی خود ندارد

در این مرکز به شناخت علل مصرف مجدد پرداخته‌ایم و برای عزیزانی که در این مرکز پروسه‌ی سم زدایی را طی می‌کنند، کارگاه‌ها و مشاوراتی را ترتیب داده‌ایم که با شناخت بیماری خود وشناخت محیط پیرامون خود بتوانند راهکارهای مناسب در راه درمان خود را بیابند.

تمامی مشاورات این مرکز بر پایه‌ی پیشنهاد و آموزش مطرح می‌شود و دوستانی که به این پیشنهادات عمل نموده‌اند تا به حال روزهای خوبی را تجربه کرده‌اند.

در مبحث اعتیاد همین بس که بگوییم تجربه‌ی آموزش و درمانگری بسیار حائذ اهمیت است و کمپ ترک اعتیاد رهپویان آوای رهایی با پرسنل مجرب و دوره دیده‌ی خود محیطی امن را برای دوستان بهبود یافته‌ای که از این مرکزترخیص شده اند را مهیا نموده است.

جلسات ماتریکس، کارگاه‌های مهارت‌های زندگی و همچنین مشاورات خانواده باعث شده بسیاری از دوستانی که از مرکز ترخیص می‌شوند، مجددا به جلسات رجوع نمایند و در جهت بهبودی خود اقدامی موفق را پیشه کنند.

 

شروع ترک اعتیاد

پس این مژده را به مصرف کنندگان و خانواده‌ی آنها می‌دهیم که همراه بودن و همگام بودن با تیم درمان این مرکز بسیاری از مشکلاتی را که ممکن است در مسیر بهبودی فرد، تهدید کننده باشد را از میان خواهد برد.

 

شروع ترک اعتیاد با کمک تیم حرفه ای مرکز ترک اعتیاد رهپویان آوای رهایی

 

تجربه ی پاکی با درمانگران این مرکز را 73% از دوستان تجربه نموده اند.

 

موسسه رهپویان آوای رهایی

تیم پیشگیری و درمان