با جدیدترین ماده توهم زا، خطرناک و اعتیاد آور به نام کله مورچه آشنا شوید

با جدیدترین ماده توهم زا، خطرناک و اعتیاد آور به نام کله مورچه آشنا شوید

کله مورچه چیست؟

طق تحقیقات کمپ ترک اعتیاد آوای رهایی ماده‌ای جدید است که مصرف‌ کنندگان را تحت تاثیرات روحی روانی بسیار خطرناکی قرار می‌دهد و درباره مصرف کردن آن باید گفت: توهم زایی بسیار بالا همراه با حرکات فیزیکی خطرناک. اکثریت قریب به اتفاق مصرف کنندگان دست به حرکات نمایشی با موتور و ماشین می‌زنند.

 

این مطلب را به صورت پادکست صوتی نیز می‌توانید گوش دهید:

 

فرد مصرف ‌کننده به حالی فرو می‌رود که باور می‌کند همه چیز نابود شده و فقط اوست که باید از چنگ دشمنان فرار کند.

تپش قلب، بیحسی کامل اعضاء و سر شدن آن‌ها، همچنین ترشحات بسیار بالای غدد لنفاوی باعث می‌شود فرد شروع به تعرق کند به طوری که گویی زیر دوش حمام بوده است.

انرژی و سوخت و ساز بسیار بالا در بدن فرد مصرف کننده، حاکی از این است که اثراتی از آمفتامین یا همان افدرین در این ماده مشهود است.

هنوز اطلاعات کاملی در مورد این ماده بسیار خطرناک در دست نیست اما اگر چیزی شبیه به چای کله مورچه‌ای در دست جوانان دیدید و سیگار آن‌ها بوی تند و زننده ای داشت باید متوجه شوید که او مصرف‌کننده این ماده خطرناک است.

این ماده را در سیگار بار زده و پس از مصرف، حدودا 8 تا 10 دقیقه طول می‌کشد تا بر فرد تاثیرات خود را نمایان سازد و متاسفانه دراگ مذکور آنقدر سنگین است که فرد حدودا یک ساعت در حالات ناخوشایندی که ذکر شد باقی می‌ماند.

 

عوارض ترک ماده خطرناک و اعتیاد آور کله مورچه

درباره عوارض ترک کله مورچه باید گفت : فرد مصرف کننده دچار تشنج‌های متعدد خواهد شد.

سردردهای میگرنی و شاید شدیدتر به طوری که فرد نیز خود را از درمان آن عاجز دانسته و ممکن است به خود آسیب برساند.

حالت تهوع و استفراغ پی درپی حکایت از این دارد که این ماده مستقیم بر روی سیستم گوارش تاثیر منفی می‌گذارد.

سرگیجه ، گنگ بودن، استرس و اضطراب و بیقراری از دیگر حالات عوارض ترک این توهم زاست.

تیم درمان موسسه رهپویان آوای رهایی می‌کوشد تا اطلاع رسانی به خانواده‌ها را در اولویت کار خود قرار دهد چون همگی به این باور دست یافته‌ایم که پیشگیری بهتر از درمان است.

کمپ رهپویان آوای رهایی با توجه به حساسیت موضوع و این که سوداگران مرگ نوجوانان و جوانان، درنوک پیکان اشاره ایشان می‌باشند با تحقیقات و پیگیری به نحوه درمان این ماده توهم زا به کمک تیم درمان و تحقیقات موسسه دست یافته است و آماده کمک به این نوع بیماران می‌باشد. 

       

موسسه رهپویان آوای رهایی – تیم پیشگیری و درمان