اهمیت و نقش مرکز ترک اعتیاد در درمان و ترک اعتیاد کمیکال

اهمیت و نقش مرکز ترک اعتیاد در درمان و ترک اعتیاد کمیکال

در مقالات قبلی کمپ ترک اعتیاد آوای رهایی اعلام شد که مصرف کمیکال در سنین پایین بسیار رواج دارد و مستقیما برروی سیستم اعصاب مرکزی تاثیر منفی میگذارد و مصرف آن باعث می‌شود فرد به حالت اغماء برود و همینطور مصرف مجدد کمیکال خطرات بسیاری را به همراه دارد.

ما در مرکز ترک اعتیاد رهپویان آوای رهایی به صورت تخصصی به درمان کمیکال پرداخته‌ایم و به خانواده‌ها اعلام می‌نماییم که بسیاری از مراجعین در حال حاظر زندگی درستی را تجربه می‌کنند. چون در کمپ ترک اعتیاد آوای رهایی با کمک درمانگران روش‌هایی را ترتیب داده‌ایم که راه فرار از این شیمیایی مرگ آور یعنی کمیکال را آموزش می‌دهیم.

 

این مطلب را به صورت پادکست صوتی نیز می‌توانید گوش دهید:

 

 

 

 

 

سم زدایی و درمان افراد مصرف کننده کمیکال یا ترک کمیکال

 

سم زدایی و درمان افراد مصرف کننده کمیکال یا همان ترک کمیکال

سم زدایی و درمان افرادی که کمیکال مصرف می‌کنند نسبت به انواع مواد مخدر دیگر بسیار متفاوت است و بسیاری از درمانگران بر این باور غلطند که کمیکال حاصل ترکیب شیمیایی چندین ماده با یکدیگر است اما باید اعلام کنیم که کمیکال نه اثری از مرفین دارد ونه آمفتامین و نه حاصلی از قرص‌هاست و نمی‌توان در سم زدایی با این افراد مانند مصرف کنندگان مخدرها و محرک‌ها برخورد نمود.

 

محیط کمپ ترک اعتیاد مناسب برای ترک کمیکال

در ترک این شیمیایی: بی قراری، استرس، افسردگی، کلافگی، دلتنگی و دیدن کابوس‌ها و شنیدن صداهای مختلف باعث می‌شود فرد به مصرف خود ادامه دهد اما حضور در مرکز باعث عدم بی قراری می‌شود و کلاس‌های آموزشی باعث می‌شود استرس، کلافگی و دلتنگی برطرف شود و محیط شاد و مفرح باعث شده افسردگی بر فرد غلبه نکند.

نیاز است در سم زدایی این افراد ، کارشناسانی دوره دیده و مشاورانی کار آزموده و مجرب از آن‌ها مراقبت نمایند.

 

 

تلاش‌ها و برنامه کمپ ترک اعتیاد آوای رهایی برای درمان کمیکال

 

تلاش‌ها و برنامه‌های ما برای کمک به ترک اعتیاد کمیکال

همکاران ما در کمپ ترک اعتیاد رهپویان آوای رهایی به صورت شبانه روزی تلاش می‌کنند تا افراد مصرف کننده‌ی کمیکال را به سلامت جسمی و روانی برسانند و در این راه کمک خانواده‌ها و نقش خانواده در درمان اعتیاد بهترین فاکنور در درمان است.

مشاورات تلفنی پس از ترخیص و دوره‌های درمانی ماتریکس دوره‌ای باعث شده بیمار، مشاوران را در کنار خود ببیند و بسیاری از افرادی که با درمانگران ارتباط نزدیکی دارند زندگی سلامتی را در کنار خانواده تجربه می‌کنند.

 

همینطور می‌توانید برای دریافت مشاوره درباره اعتیاد با مرکز ترک اعتیاد رهپویان آوای رهایی تماس حاصل فرمائید.