اعتیاد به شیمیائی‌های نسخه‌ای

اعتیاد به شیمیائی‌های نسخه‌ای

در این مقاله از مرکز ترک اعتیاد خصوصی آوای رهایی به اعتیاد قرص‌ها میپردازیم که بسیاری از مصرف کنندگان موادهای مختلف تجربه‌ی این مسئله را داشته‌اند که قرص را جایگزین مواد مصرفی خود نموده‌اند و یا با خوددرمانی شروع به خوردن قرص‌های مختلف می‌کنند.

 

این مقاله را می توانید به صورت پادکسن صوتی نیز گوش دهید:

 

 

افراط و تفریطی که در نهایت باعث اعتیاد به قرص‌های شیمیایی می شود

از سویی چون در اکثریت مواقع افراط و تفریط صورت می‌پذیرد بنابراین تبدیل به اعتیاد شده وفرد گرفتار قرص‌های شیمیایی می‌شود. قرص‌هایی مانند:

کلونازپام، دیازپام، اکسازپام، لورازپام، کلونودین، باکلوفن، اسنترا، دپاکین، لوراتادین، آنتی هستامین، متادون، ترامادول، آلپرازولام، بی 2 و بسیاری از قرص‌های آرام بخش و شل کننده عضلات و مسکن‌ها که اعتیاد آور می‌باشند.

حتی باور کردنی نیست که برخی از مصرف کنندگان را در مرکز ترک اعتیاد پذیرش نموده‌ایم که اعتیاد به قرص استامینوفن با دوز بالا در طول روز داشته‌اند. اعتیاد به قرص‌های شیمیایی و نسخه‌ای خون را غلیظ، کبد را کم کار و غدد تیروئید و جنسی را فعال یا غیر فعال خواهد کرد از این رو با بیمارانی که مصرف قرص دارند باید با روش‌هایی خاص برخورد نمود و در طول سم زدایی رسیدگی به این گونه افراد باید بیشتر مدنظر قرار گیرد در زمان سم زدایی قرص‌ها بیخوابی، بی قراری، کلافگی، تهوع، استفراغ، سردرد‌های شدید، افسردگی، عصبانیت مشهود است.

 

 

قرص‌ها چگونه بر بدن فرد مصرف کننده تاثیر می‌گذارند؟

 

 

قرص‌ها چگونه بر بدن فرد مصرف کننده تاثیر می‌گذارند؟

در مورد مصرف قرص‌ها باید گفت چون قرص‌ها سیستم مرکزی اعصاب و سیستم محیطی عصبی را مورد حمله قرار می‌دهد بنابراین ترک قرص‌ها کمی دشوار می‌شود و در زمان ترک اینگونه از اعتیاد آورنده‌ها باید تشنج را که درصد آن خیلی بالا می‌باشد را مدنظر قرار داد. غلظت خون و فشارهای عصبی در قرص‌ها زیاد بوده و از این رو در زمان سم زدایی تشنج را به همراه دارند.

 

در این موسسه اختصاصا به تحقیقات در مورد قرص‌ها پرداخته‌ایم و تیم درمان همیشه به دنبال درمان سخت ترین مواد اعتیاد آور تحقیقات خود را به انجام می‌رسانند.

وسوسه‌های پس از ترک قرص‌ها بدلیل در دسترس بودن آنها بسیار بالاست و از این رو پیشنهاد می‌کنیم که همگی دوستانی که دوره‌ی سم زدایی قرص را به اتمام می‌رسانند با مشاور و مددیار در تماس بوده و برای خود راهی مناسب را برای رهایی از این شیمیایی‌های نسخه‌ای بیابند.

 

کمپ ترک اعتیاد رهپویان آوای رهایی – تیم پیشگیری و درمان