مراحل پذیرش و درمان در کمپ ترک اعتیاد رهپویان آوای رهایی

مراحل پذیرش و درمان در کمپ ترک اعتیاد رهپویان آوای رهایی

آیا از خود می پرسید که مراحل پذیرش یک فرد مصرف کننده در کمپ ترک اعتیاد به چه صورتی می باشد و مراحل درمان آن چگونه انجام می پذیرد. این مقاله مرکز ترک اعتیاد و سم زدایی رهپویان آوای رهایی به این موضوع اختصاص خواهد داشت.

در مرحله ی اول بیمار هنگام پذیرش از کلیه شرایط و پروتکل مرکز آگاه میشود و با پذیرش شرایط مراحل ذیل انجام میشود.

در ابتدا توسط مسئول فنی (پزشک مرکز) مورد ارزیابی و تشخیص آزمایشگاهی مواد قرار میگیرد و سلامت جسمی فرد تایید میشود، لازم به ذکر است که این مرکز از پذیرش افرادی که زخم باز داشته باشند و مبتلا به بیماریهای خاص باشند معذور است.

در زمان پذیرش بیمار باید مدارک شناسایی معتبر و یک معرف همراه خود داشته باشد.

بعد از پذیرش و تایید پزشک، بیمار به قسمت سم زدایی راهنمایی شده و توسط تیم درمان و کارشناس مرکز مرحله ی ارزیابی فردی و اجتماعی بیمار تحت بررسی قرار میگیرد.

در طول سم زدایی پزشک مرکز مجددا بیمار را ویزیت نموده و اگر نیاز به دارو درمانی باشد دستورات لازم را اتخاذ مینماید.

در این مرکز نوع مصرف تفکیک گردیده و هر نوع ماده مخدر و محرک و مشروبات الکلی دوره ی درمان خاص خود را دارد و در طول دوره مشاورات روانشناختی، مددیاری، مشاوره های فردی و گروهی و خانواده برای فرد درحال بهبودی صورت میپذیرد. لازم به ذکر است که وسائل بدنسازی و تردمیل و میز پینگ پنگ در طول دوره در اختیار بیماران قرار دارد که هم از نظر ذهنی و هم جسمی بیمار تحت درمان قرار گیرد.

 

پیگیری بعد از ترخیص، اولویت اصلی کمپ ترک اعتیاد رهپویان آوای رهایی

پس از اتمام دوره ی درمانی در کمپ ترک اعتیاد رهپویان آوای رهایی و پس از ترخیص شدن بیمار از مرکز پیگیری های تیم پیشگیری باعث شده تا افرادی که در این مرکز سم زدایی شده اند با همکاری با تیم درمان همیشه راهی را برای مشاوره های فردی خارج از مرکز داشته باشند و در روند بهبودی خود تلاش و گام موثری بردارند.

در این مرکز به دستور مدیریت محترم (جناب آقای جعفر حضرتی) پس از ترخیص بیمار، پیگیری هایی که صورت میگیرد باعث میشود سلامت فرد در حال بهبودی در راس قرار گیرد و این تعامل باعث شده که این مرکز به مرکزی دوستانه و در بحث آموزش به مرکز آموزش محور مشهور باشد .

ما مدعی بهترینهاییم زیرا بسته به نوع ماده ی مصرفی به افراد مبتلا کمک مینماییم .

در این مرکز انضباط، بهداشت فردی، بهداشت گروهی و مسئولیت پذیری حرف اول را میزند.

زندگی گروهی و فردی و مشاورات مربوط به بیماران باعث شده که مرکز ترک اعتیاد رهپویان آوای رهایی (متخصص در ترک شیشه، ترک گل، ترک هروئین و تریاک) مکانی امن برای بیماران مبتلا به اعتیاد باشد.

ما بر این نکته تاکید داریم که خانواده در درمان فرد بیمار مسئله ی اصلی است پس قسمتی از درمان را به آگاه سازی خانواده ها نسبت به فرد در حال بهبودی اختصاص داده ایم.

باور ما بر این مطلب است که با انتقاد دیگران مشکلات احتمالی موجود را مرتفع مینماییم و همیشه راهی برای بهتر خدمت کردن به همدردان عزیزمان پیش رو داریم.

مرکز سم زدایی رهپویان آوای رهایی با هدف درمانگری و پیشگیری اعتیاد یکی از بهترین مراکز درمانی در سطح منطقه ی شمیرانات میباشد که بسیاری از بیماران و خانواده ها با مشاوران این مرکز در راه زندگی سالم گام برمیدارند.

 

اگر نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر دارید کافیست اینجا کلیک کنید تا به اطلاعات تماس کمپ ترک اعتیاد رهپویان آوای رهایی دسترسی داشته باشید.