دسته بندی و گروه بندی معتادان از مدت زمان شروع مواد مخدر

دسته بندی و گروه بندی معتادان از مدت زمان شروع مواد مخدر

طبق تحقیقاتی که این مرکز ترک اعتیاد انجام داده است، معتادین و کسانی که مواد مخدر مصرف می‌کنند به سه دسته تقسیم می‌شوند. در ادامه این مقاله به بررسی این سه دسته خواهیم پرداخت.

 

این مطلب را به صورت پادکست گوش کنید:

 

 

 

بیش فعالان اعتیاد که به صورت تفریحی و تفننی مصرف مواد دارند

طبق تحقیقات کمپ ترک اعتیاد (رهپویان آوای رهایی) این دسته از معتادان آن‌هایی هستند که باید برای آن‌ها پیشگیری بعمل آید از سوی این مرکز ترک اعتیاد (موسسه رهپویان اوای رهایی) به صورت تماس‌های تلفنی و مشاوراتی خاص به خانواده‌ها اعلام می‌گردد که چه روشی را برای پیشگیری از عود بیماری اینگونه افراد اعمال نمایند.

 

مرکز ترک اعتیاد : کسانی که به صورت تفریحی و تفننی مواد مخدر مصرف می‌کنند

 

 

افرادی که اعتیاد و مواد مخدر را دوست دارند وبه دنبال لذت طلبی آن هستند

ذهن آن‌ها فقط آلوده به مصرف و لذت بردن از آن است و لازمست در مورد اینگونه افراد حتما از سوی خانواده و جامعه مهار گردند.

در این موسسه روش‌هایی را ترتیب داده‌ایم که دوستداران اعتیاد و مواد را به این باور برسانیم که مواد نه اینکه مشکلی را حل نمی‌کند بلکه کوهی از مشکل نیز بر سر راه افراد قرار می‌دهد واین امر صورت نمی‌پذیرد مگر با جلسات، مشاورات، کارگاه‌ها و ماتریکس دوره‌ای که روشی نوین و جدید در موسسه رهپویان آوای رهایی می‌باشد.

 

 

معتادانی که خسته از مواد هستند و خواستار رهایی از این بلای خانمان سوز می‌باشند

با این دسته از عزیزان فقط کار درمان را انجام می‌دهیم و راهکارهایی را به فرد اعلام می‌کنیم که مانند نسخه‌ی پزشک است و عمل کردن به هر خط و پاراگراف آن کمی از آتش اعتیاد فرد را مهار می‌کند.

 

مرکز ترک اعتیاد: معتادانی که دیگر از مصرف مواد مخدر خسته شده و خواستار رهایی هستند

 

همینطور می‌توانید برای دریافت مشاوره درباره اعتیاد و مراحل پذیرش کمپ ترک اعتیاد آوای رهایی با ما در ارتباط باشید.

 

تمامی معتادان روزی خسته از مصرف و به دنبال رهایی خواهند رفت اما صحبت از عمر، لحظات زیبای زندگی و هزینه‌های بالای موادهای مصرفی است که از همه‌ی جوانب به ضرر فرد مصرف کننده است.

پیشگیری، مهار کردن و در نهایت درمان قرار است با همکاری و مساعت خانواده‌ها و تیم درمان این موسسه انجام پذیرد و راهی برای رهایی از اعتیاد در جوانان و نوجوانان باشد.

مهمترین قانون در پیشگیری، مهار و درمان اعتیاد آگاهی است مشروط به اینکه موسسه‌ی مورد نظر و درمان کننده، خودش اعتیاد را بشناسد آنگونه که ماهیت اعتیاد هست؛ نه آن چیزی که تصور می‌کند. چون اعتیاد در بدو ورود جذاب و در آخر بدبختی بسیار دارد ضمن اینکه از سوی کمپ ترک اعتیاد (رهپویان آوای رهایی) اعلام می‌نماییم که هیچ روانپزشک، پزشک، و روانشناسی نباید به درمان اعتیاد بپردازد مگر اینکه تخصصی در این زمینه فعالیت داشته باشد. چون معتاد لزوما یک بیمار روانی نیست.

درک اعتیاد، فوق ترک اعتیاد است پس به همین جهت دوستانی که به این موسسه مراجعه می‌کنند اعلام نموده‌اند جزء معدود مراکزی هستید که یک فرد معتاد را درک می‌کنید و وی را در مسیر سلامت اخلاقی و رفتاری قرار می‌دهید. و رساندن یک فرد به تعادل بالاتر از درمان است.

 

حرکت‌های کمپ ترک اعتیاد رهپویان آوای رهایی برای کمک به بیماران مبتلا به اعتیاد

در موسسه رهپویان آوای رهایی اعلام می‌نماییم که راهکارهای پاک زیستن به بسیاری از دوستان جواب مثبت داده و باعث شده ایشان در مسیر سلامت رفتاری و زندگی قرار گیرند و به تعادل نسبی در درمان خود برسند.

این امر امکان پذیر و میسر نیست مگر با کمک و مساعدت خانواده‌ها همراه و همگام با تیم درمان مرکز ترک اعتیاد آوای رهایی

روش‌های جدید و متد روز این مرکز باعث شده 74% از دوستانمان زندگی سالم و به دور از هر دغدغه‌ای را تجربه کنند.